Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

no nevím, já pracuji ve státním a chodím do práce každý den covid-necovid. Když mám pohotovost, tak i o víkendu a nemám ani kdy si ten přesčas vybrat. Dokonce mám i dovolenou z loňského roku, kterou jsem si nestihla vybrat. Opět píšete obecně a vlastně házíte všechny státní zaměstnance do jednoho pytle. Na druhou stranu znám mnoho OSVČ a o jednom z nich vím, že moc poctivě si nepočíná. Mám tedy taky napsat: OSVČ podvádí. Jak by vám to vyznělo? Ale od vás se odpovědi nedočkám. To už mám vyzkoušené. Vy jen hodíte do blogu tento paskvil a plácáte se po ramenou, jak jste to těm státním zamětnancům nandal a přinese vám to karmu.

0 0
možnosti
Foto

Západní civilizace by skončila tak jako tak a covid to trápení aspoň zkrátí.

0 1
možnosti
Foto

Střední třída by byla pandémii likvidována tak jako tak, kdyby se nechal pandémii naprosto volný průběh. Už bychom měli EET. Prostě by po jejich službách se výrazně snížila poptávka. Vládní opatření tento proces pouze zpomalila.

0 1
možnosti
ZJ

Schodek půl milionu není přeci žádný velký problém. A oficiální nezaměstnanost 5,6% je brnkačka. Hromada firem je na pokraji krachu, ale státní houmoffisáci jsou na svém. Za dva dny na úřadě.

Ještě, že máme Venezuelu Maláčovou a Katastrofu Schillerovou. A trojjediného ministra.

0 0
možnosti
AL

Škola je v pandemické době bezpečným místem: radiovaticana.cz/clanek.php?id=32168

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 704x
1. místostarosta Českého Krumlova
www.daliboruhlir.cz 
Ekonom a politik

Seznam rubrik